Party time! ;)

Yes, ikväll blir det fest med tjejerna, vi blir väl 6 eller 7 som ska ut sen.
Ska bli grymt kul :D väntar nu på att Jonas ska duscha klart så jag
kan få hoppa in och göra mig klar. Igår så hade jag, Rosie och Sally
lucia bak :D vi var hemma hos Sandra hela kvällen/natten. Vi gjorde
lussebullar o pepparkakor, skulle göra ett pepparkakshus men vi
orkade inte börja med det halv 2 på natten när vi var klara med det
andra så det blir en annan kväll kanske. Vi hade en jätte trevlig
kväll men det känns i ryggen idag :/ har så ont i svanskotan men vet
inte varför hahha skumt. Jaja, nu är Jonas klar så nu ska jag sätta igång
o fixa lite här hemma o sen öppna mig en öl :D

Hoppas ni också får en skoj kväll!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0