Nu är vi hemma igen...

Vi har haft det såå underbart uppe i dalarna :) fast det har varit
förjävla kallt haha :P
Vi kom fram på fredags morgonen vid halv 6 tiden. Då åt vi lite
frukost och sen gick vi och la oss en stund. Jag trodde ju att jag
skulle sova på vägen upp men icke hehe jag körde nästan hela
vägen, Jonas somnade till en liten stund, sötnöten.
Sen på eftermiddagen så kom det lite gäster till oss som skulle
fira min kära mor som fyllde 50år. Vi käka lite tårta och annat gott.
Sen så "firade" vi våran julafton, fick en massa fina julklappar.
Sen på lördagen så kom våra släktingar hem till oss, vi åt middag
och hade det jätte mysigt. Jag tror nog att mamma vart jätte nöjd =)
Av mig fick hon en ny digital-kamera, så hon sprang runt och knäppte
en massa bilder heheh.... Ja med andra ord så har vi haft fullt upp
hela helgen men det har varit jätte skoj =) ska väl tillbaka till mormor
snart igen har jag bestämt <3 Lägger upp lite bilder därifrån.
Snart ska jag åka och jobba, får se vad jag hittar på sen...
Ha en bra dag!! Puss o Kraaam

     

     

     

Kommentarer
Postat av: Nina

Va mysigt det var där! Har ju nte sett hur det ser ut där innan :)

Hör av dig sen! Puss!

2008-12-29 @ 10:10:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Marre

verkar som att ni haft en bra jul!

sj har ja varit ledig hela jul så ja har varit hos mamma hela tiden!

men nu idag så är det slut på min semester!

hojta till nästa gång ni kommer upp så kan vi ju ta och träffas å ta en fika eller nå!

Puss å kram

2008-12-29 @ 11:47:34
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Petra



Hej Petra, kul att se lite bilder från Särna

underbart med en vit jul. Kul att mammas dag blev bra, men inget kort på 50åringen.



önskar dig & Jonas ett gott nytt år.



Kram från Stinna & Hasse.

2008-12-29 @ 12:55:04
Postat av: Stefan

Besök gärna min blogg, och glöm inte att svara på gåtan i tävlingen!

2008-12-29 @ 12:59:08
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Bee

fan va mysigt =) perfekta familjestället o fira högtider på =)) O herregud va mycke julklappar ni e juh inte ens så många..köper ni 10 var till varje person lr haha =)) puss

2008-12-31 @ 01:05:39
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0