Gomorron gomorron! :D

Idag gick jag upp väldigt tidigt, blev väckt av min kära
hund som inte alls mådde bra :/ stackaren var jätte lös i magen
så det var bara att stiga upp och springa ut med honom. Men nu
verkar han må lite bättre iallafall. Så jag har städat en massa nu på
morgon kvisten så nu är det fint här hemma ;) Ska snart åka och
hämta Linda, vi ska ut o shoppa lite idag.. Hoppas det inte är allt
för mycket folk...

Ha det så bra så länge! Pusss



Beri: Skriv din blogg-adress som kommentar så
jag vet hehe du skrev bara din hotmail.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ha de så kul idag och lycka till med shoppingen! ;)

2008-12-22 @ 10:04:26
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Bee

såå nu skrev jag min blogg men jag hade ingen blogg när jag skrev inlägg till dej igår skaffade mej efter tyckte de va lika bra kommer nog dröja lite tills jag fattar hur de här funkar haha

2008-12-22 @ 22:56:31
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0