Freeze

Låten freeze med Jordan sparks är lätt den skönaste
låten just nu ;) blir så lugn o glad när jag hör den hehe.
Jaha vad har man gjort idag då? Jo, jag har vart runt lite överallt
på förmiddagen. Har varit lite på marieberg o kikat på julklappar,
Har svårt att hitta nåt till min bror :/ måste komma på nåt bra.. några
förslag kanske?

Sen på kvällen så träffade jag Linda. Vi åkte en sväng hem till Sofie &
tog en snabb fika :D får bli en längre stund nästa gång! Sen så åkte vi
vidare hem till Nina. Snackade om allt möjligt och helt plötsligt började vi
leka med en ballong?! snacka om barnsliga hahaha men kul hade vi ialf :D
Nu ska jag gå o bädda ner mig i sängen o mysa med älsklingen min <3

Godnatt, hörs imorgon! Puss & Kraam






Lyssna på den sköna låten ;)

Freeze - Jordin Sparks

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja! Jo det var bäst för henne.. Idag känns det lite bättre men jag kan säga att det är tomt hon var ju ingen liten hund så hon tog ju upp typ halva soffan nu när vi ligger i den så får vi ju plats det känns lite konstigt. o sen att inte få vakna till hennes morron morron morron matte o husse kom nu ligg inte o lata er haha.

Ringer dig sen puss på skinkan

2008-12-10 @ 11:05:55
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Nina

Time flyes away :D

2008-12-10 @ 13:47:34
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0