Uppdatering från igår...

Jag åkte hem till Nina vid halv 4 tiden, då tog vi en liten snabb fika
medans Eya sov en stund. Efter det så stack vi till marieberg,
Nina skulle handla lite saker. Sen när vi var färdiga där så åkte vi hem till Nina igen
o spelade lite wii...Skiit kul haha jag har träningsvärk i armarna efter att jag
körde lite boxning :P kämpade för livet för att vinna över gubbarna jag mötte,
o ja lyckades ;)
Sen var jag tvungen att åka hem till hundarna o så gick jag ner i tvättstugan
 med lite tvätt o då ringde Rosie o ville komma förbi så hon kom väl vid 23 tror ja.
Vi satt mest vid datorn o pysslade med hennes blogg sida,
 jag hjälpte henne att designa om den. Gå in o titta hur det vart ;)
Rosieelia.blogg.se


        




Ska göra mig klar nu ska snart dra till jobbet....


Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0