Tjohooo =)

Fredag idah o jag har jobbat en delad tur.
Men idag har vi haft det riktigt roligt på jobbet =)
Vi började med att åka till Söderköping för att käka den berömda glassen som serveras på en glassbar vid kajen.
Jag beställde en lagom stor glass, 1 kula banan glass, 1kula daim glass o så var det banan skivor, mandariner o
maränger. Kan lova att denna glass var sååå god, lite dyr bara haha den kostade 95:-
Sen när vi var färdiga där så åke vi vidare till kolmården (en stor djurpark) o kollade på alla söta djur :D

Så nu är jag slut, vi har flängt runt HELA dagen, så snart ska ja gå o lägga mig så ja orkar upp till jobbet imorgon.
Men får sov morgon till 10:45 :D niceee


Över & Ut


                                                                       LOVE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0