Onsdag...

Hey... Har precis betalat räkningar så nu är allt sånt klart :)
slipper man tänka på det sen hehe... Så nu är det bara o börja spara pengarna
till resan. Har sparat ganska mkt men ju mer man har med sig desto bättre :D

Jag o Jonas var iväg till polishuset imorse o hämtade våra pass, usch o fy
va dålig man vart på bilden :/ tur att man inte använder passet så ofta haha.
Väntar nu på att kära momor ska ringa upp. Hon fyller år idag o jag har i smyg
skickat ett blomsterbud ;) så gullig ja e :P men det är hon värd, för hon är världens
bästa mormor!! <3

Nehe undra om ja ska ta med kaffet ut på balkongen o njuta en stund.
ska iväg tidigare idag till jobbet för vi har apt-möte så ja börjar 13:15.

hörs senare....


Hittade ett sååå gulligt kort på Eya som jag lägger upp ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjabba! Vart du så dålig på passfotot hehe?

Vi har nog ringt om varandra hela dagen du och jag, jag får inte tag på dig o du får inte tag på mig hehe :P Vi får väl höras imorrn då är du ju ändå ledig så :P

pussiluss

2008-08-27 @ 23:32:59
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Tanja

Ohh, min lilla ängel :)



Have a nice day! :D

2008-08-28 @ 09:46:13
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh min sötnöt! Hon är så fin :D



Tror inte att du blev så dålig på fotot, bara du som tror det ;) Puss

2008-08-28 @ 10:11:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0