Mys-kväll med flickorna ;)

Jag, Linda, Nina, Rosie och Sandra var hemma hos Nina och tittade på film. Vi såg ( he´s the girl) var ganska bra faktist hehe... Efter det så satte vi igång att spela wii, blev lite boxning idag också hahah så jäkla roligt spel men man blir heeelt slut efteråt :/ kanske är dags o börja träna? :P

       

bjuder på några av de roliga bilderna vi tog ikväll, har ännu värre kort men lägger jag ut dom här så får jag väl stryk av tjejerna imorgon :P ska snart gå o lägga mig o ladda inför en krog-runda :D
Rosie o Sandra kommer till mig och äter middag, o så ska vi dricka gott till det förstås ;)


Hörs imorgon folks!                            Puss å Kram skumbanan!

  


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha :) Lägger in ett par bilder jag med senare ;) Puss

2008-08-23 @ 08:17:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0