God morgon!

Just nu sitter ja vid datorn o tar det lugnt med mitt kaffe :D
 Tänkte uppdatera lite om vad ja gjorde igår ;)

Sandra kom och plockade upp mig här hemma.
Sen bar det iväg till Kumla för lite fika hos Sandras mamma. Vi satt o
babblade lite om allt möjligt, trevligt :)
Sen drog jag o Sandra vidare till marieberg för lite shopping.
Det var egntligen bara Sandra som skulle handla eftersom jag vill spara
pengarna till resan. Men jag kan ju aldrig låta bli att köpa nåt :P
Så jag köpte en jätte fin cardigan från cubus o två linnen + lite smink.
Sen så åkte vi o handlade lite mat, tror vi tog rekord på att handla snabbt :D haha
När vi var klara där ute så åkte vi hem till Sandra, hon skulle hem med maten och
till hundarna som behövde gå ut. Sen åkte vi o plockade upp Rosie o åkte hem till mig.
Vi gjorde lite paj som vi käkade, jag var inte speciellt sugen så jag åt typ inget.
Jag käkade lite godis istället :P


Yes, då vet ni vad jag roade mig med igår heheh
jag jobbar i helgen så det blir lugnt för min del... vad ska ni andra hitta på?

Ha det bäst! // Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0