Dagen efter...

Igår så kom Rosie o Sandra till mig, vi började med att käka taco´s o
drack gott till det ;) Förfestade å tog en massa bilder haha, lägger upp några av
dom här på bloggen. Vi fick sen skjuts av pappa upp på stan vid 23-tiden,
gick in på klaras.  Det var faktist mer folk där än vad jag trodde att det skulle
vara med tanke på att det är nu som folk har dåligt med pengar hehe.
Jag hade grymt roligt o det tror ja de andra också hade,
men varför blir man alltid så full när man ska hem? fattar inte det där :P 

Nu håller Sally på att göra sig i ordning till jobbet, hon börjar 3 så det var ju bra då hann vi iallafall
ta det lite lugnt nu på förmiddagen... Jag ska nog sätta igång o städa lite sen, finns alltid nåt att göra här hemma.


        

  

Lägger upp kortet som dom tog på oss på klaras ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

fan vad snygg jag är !!!!!!

2008-08-24 @ 14:05:11
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Nina

Snygga bilder gumms :)

2008-08-25 @ 17:01:25
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0