Uppdatering

Yep, då var man i Mora under helgen, så jäkla skönt o vara där...trivs som bara den hahah
var hos M-L på lördagen o körde öl spelet, sen vart det wasa, var faktist skoj men kom hem väldigt tidigt :P
varför vet ja inte haha ja bara hängde på dom andra, har fan aldrig tråkigt när ja e imora, förutom den helgen då Sandra följde, kom inte ut på tältet eller wasa nån av dagarna hahah...blev föör mkt... :P
Nu är det jobb som gäller... är bara ledig på torsdag o då hoppas jag att det är lika fint väder som det har vart dom här dagarna, för då ska jag på picnic har ja bestämmt mej för ;) skojsigt.
Fan nästa vecka är det ju valborg :D får se hur ja ska göra. Jag jobbar nämligen kväll då, funderar  på att kanske byta tur så ja får jobba dag istället, så man kan festa lite :p annars firar ja valborg i efterhand o tar det helgen efter då jag e ledig...  nån annan som ska gö nåt skoj på valborg?



Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: Sol Elin

Tack för en trevlig kväll Petra! Hoppas du kommer upp snart igen, ta med dig Sandra igen då så får vi se om ni kommer ut på Wasa.. Haha

Ha det gött!

2008-04-24 @ 09:10:38
URL: http://solelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0